Duktig brud

Idag har jag vart och hjälpt till frivilligt i kiosken på Hagaborg.

Tre timmar stod jag där! Duktig brud.

Nej men det var skitmysigt gillade det :)

Känns bra att ställa upp också :d

Slapp dömma matcher också tack o lov!

Sen åkte jag och mamma in till stan och dumpade Steffi och Pappa på tåget till Danmark.


Mamma - Nu Amy ska du och jag hitta på något mysigt och utöver det vanliga när det bara är du och jag hemma! Sen ska vi äta något gott också, det kan vi unna oss!

Slutresultat: Vi gymmade och åt på subway.




Sug på den ni! Fast mamma slår mig, motstånd 50 plus att hon bränner typ flera miljoner kalorier. Ungefär.



Seriös tjej på Nordic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0