All star

Hejsan hoppsan lillebroooooor!

Idag blev en bra dag, precis som jag förutspått :)

Var i skolan och hade det bra. Drog in till stan.

Köpte lite smink, usch vad dyrt det är. Bad om hjälp på kicks för en ögonbrynspenna och puder.

Hon ba: Aaah den här är skitbra och det passar dig blablabla (var väldigt proffesionell)
Jag: Ja det blir toppen! (Kollar på prislappen, skriker inombords.)

Så nu är jag en fattig tjej men det gör ingenting för jag har ätit lite choklad ikväll. Yaay.

Gymmade också btw, stod en timme på crossen motstånd 40 brände 720 kalorier, gör om den ni!

Nej men är rätt nöjd, mitt mål är att slå mamma! Som står en timme på motstånd 45.

Yeees men det var min dag sammanfattat, ha en trevlig helg nu! :)

Imon blir det kolla Baif på skyttis eller vad Kalmar Södras plan nu heter!





En bild på mig och min bästavän, jag ser ut som en dvärg :(

Men Cassandra hade faktiskt högklackat!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0