A minute down memorylane

Tjaa!

Är hemma och tar det lugnt ikväll, riktigt lugnt.

Tog mig en tupplur direkt när jag kom hem från skolan.

Var tvungen, fy i helvete vilken tråkig föreläsning vi var på!

Handlade om marina bakterier. Han använde latinska ord och jaa sjuka uträkningar.

Sa mig ingenting...


Aja. Har ätit godis ikväll med, och god mat. Så jag är nöjd!


Men anywho, jag satt och kollade på bilder från förra hösten. Det är jättelustigt.

På de här bilderna ser jag sjukt glad ut, men jag mådde verkligen piss.











Visst är det läskigt hur ett leende kan bedra?

Jag minns att jag hade en klump i magen typ konstant, även när bilderna togs.


Men hittade på saker med kompisarna och visst ser jag lycklig ut?


Leendet är nog den bästa associaren. Menmen, det var då det.

Den här hösten kommer garanterat att bli bättre!

Ska praoa v.41, ska till POLEN v.42 med Cassandra och Filip ;) , v.43 ska jag till USA och hälsa på min släkt, sen till Paris. Vilken jävla kompensation för förra skithösten, om man kan se det så :)


Vilket långt inlägg det blev? Över till andra sidan, höhö (på en fotbollsplan ) Fyndigt därja.

Nu ska jag kolla på film! Imon blir det 50årsfest och sen en annan fest, kommer bli awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0