Rätt ska va rätt.

Min version:
När jag stirrar på dina läppar - Har troligtvis en matbit hamnat där eller nånting, varför skulle jag annars glo på dina läppar? :d
När jag puttar dig eller slår dig - Har du ingen chans
När jag svär åt dig - Be om ursäkt pojk!
När jag är tyst - Ge mig mat.
När jag ignorerar dig - Låt mig va en stund.
När jag drar mig ifrån dig - Släpp mig!! D:
När du ser att jag börjar gråta - Håll om mig och säg ingenting (Den stämde!)
När du ser att jag är rädd - Alltså hahah vadå skydda mig? Mot vad? Få mig att skratta istället :)
När jag lutar mitt huvud mot din axel - Lyft upp hennes huvud och kyss henne! Låt mig ha huvudet där och stör mig inte när jag sover!!
När jag tvivlar på dig - Ge mig maat.
När jag säger att jag inte tycker om dig - Tycker jag inte om dig!
När jag tar dig i handen - Håll min hand? haha :d
När jag berättar en hemlis - Keep it a secret! :)
När jag tittar dig i ögonen - Lyft ena ögonbrynet om du vill imponera haha ;D
När du krossar mitt hjärta - Försvinner aldrig smärtan. Läker hjärtat med tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0