Kör en sån där


1. vad heter du?
Amy Lee Thomas
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Linnéa är fint :) Men jag är nöjd med Amy.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jonathan om jag blev en karl.
4. vilket stjärntecken är du? Kräfta
5. vilken årgång är du? 1802
6. vart bor du? Söder om Uppsala ;)
7. bott utomlands? Ja, ett halvår sisådär när jag var ung.
8. flyttat antal gånger? 1,2 :)
9. vart skulle du vilja bo? Kalmar är vart jag vill bo just nu.

UTSEENDE
1. hur lång är du? 1.63 cm.
2. hur mycket väger du? - Haha väger mig a l d r i g.
3. hårfärg och frisyr? Brunett, platt, tjockt, mittbena. A lá Amy
4. ögonfärg? Green. Bruna när jag har linser ;)
5. mest nöjd med? Rumpan haha.
6. minst nöjd med? Låren kanske, fotbollskropp haha.
7. skostorlek? 37-38!
8. glasögon? Nä men det är sexigt.
9. har du några piercingar/tatueringar? Nä men fat albert eller vad det heter är hett på killar. Prince Albert kanske det var.

FAVORITER
1. filmer? No strings attached (hur stavas det?)
2. låtar? Jose Gonzales - Heartbeats, Mike Snow - Animal, Movits - Na na na, B.a.R-Synd att du är så söt är några av favoritlåtarna :)
3. årstider? Alla har sin charm.
4. mat/dryck? Mat är snitzel från kosova yuum, dryck är vitamindrycker!
5. djur? Tycker inte om djur ><
6. färg? Blue
7. parfym? Inte mormors iallafall :$
8. tv-program? Men herrejesus jag har alldeles för många. Desperate Housewives just nu...
9. sysselsättning? Träna och äta choklad :)
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En blå, en grön, en skinnjacka, en jeansjacka. Jag gillar jackor.
2. vad använder du just nu för skor? Röda, vita, blå, svarta, rosa converse
3. favoritfärg på kläder? Har ingen favoritfärg :)
4. favoritmaterial på kläder? Flis är skönast! Fast fult
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Mångamångamånga plagg...
6. favoritaffärer? Topshop, bikbok, monki, vila, h&m alla haha carlings
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte mycket, har inte råd :(
9. vad har du för byxstorlek? Mediumbrud
10. vad har du för tröjstorlek? 36 brukar va lagom

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Kurt! Hahahaha
2. var har du i din:
¤ jackficka just nu? Busskort och en klubba :)
¤ väska just nu? Intimrakningsprodukter för o va brutalt ärlig hahahaha
3. vad är du beroende av? Choklad och träning och tvserier
4. vilket land kommer du i från? Sverige och Usa
5. vilken sorts lypsyl använder du? Använder inte det :)
6. vad tror du på? Baif
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen i guess. Är väldigt insatt ;)
8. vad köpte du senast? Solkort
9. har du nåt husdjur? Steffi?
10. vad bor du i? Ett hus.

PRYLAR:
plånbok: Svart puccini eller vad det heter ._.
tandborste: En lila hos Ebba & Erik :D
smycken: Ett stort halsband, en klocka, ett par stora öronhängen. Mer än så äger jag inte haha!
solglasögon: Vill ha rayban eller vad det heter...
underkläder: Allt från spets till mormorstrosor man kan aldrig veta med mig ;) Hahah skoja!
nagellack: Nått jag ''lånat'' av mormor hihi :)



En bild på en blond Amy, ser neddrogad ut men med glimten i ögat, höhö!


Vart lycklig på Ben&Jerrys iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0