Dagens ungdomar alltså...



Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt eller är det så man säger?!

Vet inte alltså. Martin är go han iallafall :)

Jag förstår inte hur jag lyckas drömma om aaaaaaaaaaaaaaaaallaaaaaaaa människor jag typ ens pratar med?!

Vaknade med sån jääävla ångest idag bara för att jag hade drömt en helt sjukt störd dröm.

Gick med en klump i magen halva dagen haha, ändå hade inget av det hänt?!

Aja, den klumpen försvann iallafall när jag blev GODKÄND(!!) på spanskan! Woopa jag var sååå säker på IG, hade redan planerat att hoppa av spanskan men nu jävlar! Hola a todos liksom tienes fuego jag hablo espanol!!!!!!

Anyways, lirade match igår, gymmade i förrgår, spelade match måndag, gymmade söndag.

Såååå för att följa mönstret vad ska jag göra idag? :) JO, gymma!!

Håller på att sträva efter ett mål på löpbandet. Visst, jag slår rekordet efter varje gång men det är bara med 100 meter per gång.

För i vintras hade jag målet att palla 12km/h i tjugo minuter. Sen när jag gjorde det la jag av.

Nu har jag börjat igen så sprang 12km/h i tjugo minuter dååå, blev asglad att jag orkade!

Sen har jag kört 12,1km/h några gånger sen senast körde jag 12,2km/h.

Så idag ska jag köra 12,3 km/h i tjugo minuter, får se om jag klarar det! ;)

Sen lite styrka på det jaja fin torsdag. Spenderar natten i Funkabo som vanligt vettni! Torsdag idag ju.

Har btw löpt tre kilometer idag redan duktig b-rud. Nu har jag avverkat det på idrotten.

OCH DET KÄNNS SÅ JÄKLA BRA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0