Dagen idag dag då va i bilder från idag

Började med att åka till Ekenäs för att fira morfar. På vägen dit körde mamma på en duva. R.I.P

Mamma: Fan alltså det ska alltid hända mig! Trodde ju den skulle flytta på sig!
Lisa: Så du siktade alltså på den?
.............
Jag var lite sur för jag inte hann föna eller platta håret, syns dock inte hur sur jag var på denna biden. Allting går att dölja med ett leende !
Mormor gjorde hela rummet rosa bara för att matcha min tröja :)
Morfar skulle hålla tal för ovanlighetens skull! Förövrigt var det han som fyllde år. 81 bast, kan man inte tro va?!
Fräsig bild tycker jag!
Sen gymmade jag.



13 km/h i tjugo minuter. REKOOORD. Gör om det om ni kan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0