Dag 1 - 10 lite udda fakta om mig själv

1. Jag ångrar att jag klippte lugg.
2. Jag gillar äldre killar, minst två år annars funkar det inte haha!
3. Servitören som serverade oss på resturangen idag var den sötaste amerikanaren jag sett :D Matthew ♥
4. Jag är beroende av spotify
5. Igår köpte jag två klockor
6. Farmor höll på att dö idag jag fick panik och min syster började gråta, men det är ok nu och hon lever och mår bra så det är som att inget har hänt, no need to worry! Mår dock fortfarande dåligt över det.
7. Jag är inte nöjd med min kropp men orkar inte göra nått åt det.
8. Jag älskar löpbandet!!
9. Jag drömmer helt cp-orealistiska drömmar.
10. Jag har tröttnat på fotboll



Kommentarer
Postat av: Josefine

2011-10-31 @ 11:32:59
URL: http://woshiwoshi.blogg.se/
Postat av: Josefine

Sv: Wehearit.com kära Amy :)

2011-10-31 @ 11:33:19
URL: http://woshiwoshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0