Arg och lycklig

Igår sov Timothypojken hemma hos mig, trevligttrevligt! :)

Idag har jag packat inför usa och kollat på Baifs testmatch.

Hela 16 nyförvärv, eller ingen har ju skrivit på en men ändå 16 stycken (!!) som provspelade.

Sjukt kul!

Sen vart det Baif-fest hos Ingabo tacofest tjolahoppsan fint ska det va!

Hade superduper trevligt med fina vänner.

Sen gick jag över till kusin eftersom jag ändå var rätt nära.

Tog min vandring genom gettot i Kalmar och vips satt jag i Ebbas soffa!

Hade det fantastiskt trevligt där med.

Sen hände lite grejor så då blev jag ganskaaa kinkig.

Kom hem och sprang en runda & nu sitter jag här!

Känner mig fräsch ( har duschat ) haha ska kolla scrubs nu!

Imon blir det gymma med Marcus, hänga med Irma i repan på Nordic också antar jag hihi ;*

Efter det hälsa på kusin igen & efter det P A C K A !

Sådär nu har ni fått uppdatering som bara den!




Slänger in en bild på en Amy i en hiss. Exotiskt va?

Fy i helsike vad trött jag var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0