Where everything makes sense

Beger mig till gymmet strax, ska bara slänga i mig lite lunch. Biologi kan ta sig grr. Har ändå VG i skiten, fattar inte hur.

Nåja hoppas inte min lärare läser detta isf kan vi ju säga att jag bara skämtar och att biologi är det bästa som finns :*

Anyways på gymmet blir det 13,1 km/h i 20 min tror jag. Klarade det igår iaf. Får se om godiset vid bion har satt sina spår eller om det gjort någon positiv effekt vem vet ? Mhmm.. Mitt mål är 14km/h i 20 minuter. Har haft det som mål hur länge som helst med mellanrum då, börjar närma mig iaf!

Har min 20-minutersspellista. Så jävla grymt är det! Har en handduk över tiden på löpbandet så jag slipper se. Räknar ist ner på låtarna. Så när sex låtar har spelats vet jag att jag är färdig! Asgrymt är det.

Ska köra lite styrka med. Sen är jag nog klar och måste fortsätta med biologin, WOOHOO!

Här har ni låtarna som jag fördriver tiden på löpbandet med ;


When did your heart go missing? - Rooney


Til the world ends - Alex squarez radio remix Britney Spears

I caught myself - Paramore Den har jag sprungit till i flera år nu. Ideal-löpar-låt ohja.

Fest i hela huset - Basshunter

En gång är ingen gång - Björn Rosenström


DJ got us fallin in love - Usher ft Pitbull

Kommentarer
Postat av: Jona

Amyyyyyyyyyyyyyy!

:)

2011-11-20 @ 22:18:41
URL: http://etnug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0