Vad jag sysselsätter mig med ist för att plugga

Ditt fullstänfiga namn: Amy Lee Thomas
Brukar du komma i tid: Jag kommer alltid i tid. (Höhöhö)
Hur lång är du: 1,63
Vad har du på dig just nu: Mormors lila mjukisbyxor och en käftig IFK tröja där det står guld 2008,2010,2011
Kan du laga mat: Chili con carne, bröd och världens godaste våfflor är mina meriter.
Din favorit dryck på morgonen: Smoothie med druvsocker i
Sov du i din egen säng inatt: Att jag gjorde!
Vad hade du sönder senast: Trampade sönder ett diadem för sjuttielfte gången
Vem snackade du med senast: Moder Gunilla
Varm favoritdricka: Té
Favorit alkoholhaltig dricka: Ren Kaliningradskaja, HAHA
När gjorde du något dumt senast: Jag gör inga dumheter heller!
Saknar du någon just nu: Ja det gör jag väl.
Senaste personen du kramade: Fillan skulle jag tippa på ;*
Senaste personen du ringde: Tina
Vill du ha barn: Inte just nu uäh. Kanske när jag är 60 och är redo höhö.
Väntar du till din nästa födelsedag: Klart jag väntar, den är ju inte här än?
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nja, hade kunnat skippa biologiprovet, men annars så!
Vilken låt lyssnade du senast på: Bon Iver - Bloodbank
Har någon anna sovit i din säng inatt: Not tonight
Vad tycker du är äckligt: Par som skriver i sina fb-loggar HELA tiden, sms är väl ändå personligare och mysigare, don't u think?
Har du pengar på mobilen: Klart, I'm a moneybank


Kommentarer
Postat av: MsSophie

Kul lista :)



/MsSophie

2011-11-21 @ 01:14:33
URL: http://www.improveme.se/mssophie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0