Tisdag

Helvete.

Har trott hela dagen att det är onsdag så ba nae det är tisdag. Åh. Hatar ni inte när det blir så? I do.

Fast sen finns det ju dom gångerna det blir tvärtom. Dä ä nice.

Idag har jag varit i min skola. Sedan följde jag med min bästavän hem och vi gymmade!

Yes consider Cassandras gym-oskuld tagen! Vi körde afrodans-passet.

Helt ok! Jag tycker däremot inte om pass generellt. Dock ska jag testa på Sh'bam på lördag.

Det verkar riktigt roligt! Myez.

Nu ska jag läsa min bok som jag lånat med Nicholas Sparks. Har prov på torsdag så kan välla börja plugga imon dårå!




Jag och min favorit

Tror bestämt jag ska köpa bruna linser igen förövrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0