Saturday

Tjillevippen!

Idag har jag tränat fotboll för första gången på tre veckor. Kändes jävligt bra att dra igång igen, min motivation är tillbaka igen är jätteglad för det! Hade aldrig kunnat ta beslutet att sluta med fotbollen, hade känts helt konstigt iochmed att fotbollen har varit en sån stor del av mig i 10 år liksom. Uscha!! Har en bit kvar till konditionen dock, men inte så långt!

Efter att jag gymmat var jag på gymnasiemässa. Jag är helt sålt på internationell ekonomi, tyvärr finns den linjen bara i Göteborg och Jönköping. Jävla skit! Ska se om jag kan övertala mor min till en lägenhet i Göteborg, kan väl inte vara så svårt?! ;)

Tror dock att man kommer vara tvungen att läsa språk då. Uäh vägrar spanska igen iallafall! Isf börjar jag om på tyska!

Sen är naturligtvis fotbollsakademin lockande. Samt ekonomi med fotboll som individuellt val.
Det senare alternativet vill mamma jag ska välja iochmed att vi har lägenhet i stan.

Nåja, får se hur det blir!

Efter gymnasiemässan gymmade jag. Körde inte lite hårt eller så fyfan. Målet jag hade innan jag åkte till USA var att springa 13 km/h i 20 minuter. Jag klarade det. NU när jag tränade seriöst för första gången på två veckor skulle jag givetvis rivstarta med 13 km/h i 20 minuter. För man tappar ju inget när man har ätit skräpmat i två veckor och åkt bil överallt? Helt ärligt så klarade jag det! Sen körde jag styrka i tjugo minuter.

DOCK var efterkänslan inte alls skön. Kände mig helt skakis :(

Anywho. Tog mig igenom första dagen på min diet! Det funkade faktiskt. Spenat smakar gräs dock *rysningar*

Sedan begav jag jag mig till Anton för att fira bästa broder Jakob! Hade massa presenter med mig hihi :D

Jultomten Amy liksom. Orkade inte vara kvar så länge, fortfarande trött efter resan hem igår!

Nåja nu har ni fått en liten update! ;)


Trevlig helg sup er fulla ikväll så ni blir lite glada!




Ninjabild på mig och min syster är i poolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0