Rubrik

Jo jag har tre bilder att lägga upp så här kommer dem *trumvirvel*



Såhär ser mina piller ut, fina va? Ser lagom mystiska ut...

Anyways jag tog en i morse och efteråt mådde jag sådär hur-i-helvete-är-det-möjligt-att-må-så-här-dåligt-banka-huvudet-i-väggen-illa, hade gåshud hela förmiddagen och trodde att jag skulle spy varannan minut.

Nu ska jag ta min kvällstablett, vi får väl se hur detta går. Håll tummarna!




Den här bodymisten köpte jag idag. Den luktar vanilj, helt gudomligt gott!

Jag älskar att den är till kroppen så nu luktar mina vader, armbågar och knän helt fantastiskt :)

Ifall någon skulle få för sig att sniffa där liksom.



Dessa två par skor har jag köpt till mamma. Ber till gud och tomten att de passar henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0