Questions of silence

God afton.

Idag har jag spanat in linjen jag ska välja till gymnasiet! Vilken är det då undrar ni såklart, jo nu ska ni får höra.

Damdamdaaaaaaaa... Internatonell ekonomi på CIS!

Vad vill jag bli då? Undrar ni då.

Joo jag vill jobba med marknadföring eller som nån typ av management konsulent alternativt stridspilot. Jag har personlighetsklyvningar.

Jahaaaa vad har du på dig nu då? Undrar ni då.

Mjukisbyxor och topless säger jag då waaaaaah!

Ajaa. Sen har jag gymmat idag. Kom hem och sov en liten stund. Sen har jag pluggat och vart hos Jesper!

Jättekul. Var himla länge sen aso. Så de var myys :) Ätit sjutusen pepparkakor också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0