Lördag babies

Helluu idag borde bli en bra dag men känner mig lite off.

Kan bero på att pappa kom in mitt i natten när jag sov och väckte mig för o se om det var ok att låna min dator.

Eller kan det bero på att han kom in fem timmar senare för att väcka mig så att jag hann med bussen till skolan?

(Det är ingen skola idag för er som inte kopplade det)

ELLER kan det bero på att vädret suuuuuuuger?

Nåja. Nu ska vi inte vara sånna, allting sitter i huvudet. Nu ska jag bli optimistisk och positiv!

Igår var jag på gymmet. Gick åt helvete, började ta löpet på löpbandet men efter bara åtta minuter mådde jag svinilla.

Fick sätta mig ner på soffan, kändes som att jag skulle spy och svimma på samma gång.

Sen när jag gick in för att duscha stod jag lutad mot väggen i tio minuter. Superobehagligt :(

JAJA! Stötte på Kentis utanför gymmet så slapp ta bussen hem iallafall, bra där Amy :)

Idag ska jag in och ge mig på ett andra försök på gymmet! Sedan blir det bio, BREAKING DAWN!

Ärligt talat tycker jag inte om dom där filmerna vidare mycket haha. Menmen lite ögongodis sitter ju inte fel liksom..

Hoppas ni får en bra lördag, sup er glada!




Längtar tillbaka till det fina vädret lite. Men bara lite. Vad är strålande sol jämfört med att fryset aset av sig varje gång man väntar på bussen? Nää. Menar väl det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0