Let go of the imaginations from the past

Hejhopp!

Idag gick jag till skolan. Fick galet ont i magen så stack hem igen. Somnade vid 9 och vaknade nyss typ.

Usch drömde en väldigt äcklig dröm!! Seriöst typ alla människor jag nånsin tänkt på var med i den. Plus super mario wtf ? :(

Jag är inte riktigt frisk i huvudet.

Aja! Nu har jag laddat hem serien awkward. Tänkte varva med att kolla på den och plugga lite och läsa i min book.

Fick låna en av farmor när jag var där!

Förresten om ni vill veta en hemlis så har jag tagit en paus från fotbollen i IFK Kalmar. Har ingen motivation och då känns det lite fel att spela i en elitsatsande klubb. Ska börja träna lite med Norra Tång igen bara för att hålla igång.

Så där ja!

Här får ni lite låtar som ni kan lyssna på, detta humöret är jag på liksom;


Next to me - Sleeping at last
Sister rosetta - Noisettes
Fake empire - The National
Serotonin - Mystery Jets

Här får ni även en riktigt festlig bild på Johan som Cassandra råkade ta när han gäspade haha sjukt random!



Kommentarer
Postat av: Martin Bondesson

haha johan xD <3

2011-12-01 @ 20:53:26
URL: http://svenmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0