Just got off the phone

Har precis pratat med min älskade farmor i telefon!

Ååh vad jag saknar henne. Vi hade en jättetrevlig pratstund iallafall :)

Hon är såå ungdomlig, nästan yngre än mamma på sätt och vis haha.

Nejmen hon hänger med och förstår vad jag pratar om. Trots att det skiljer flera decennier!

Det är jättekul, hon är expert på att dela glädje och då blir det superkul att prata!

Jaja, nu har jag skrytit färdigt om min awesomefarmor.

Btw, jag håller på med ett arbete om Kennedy-klanen. Eller jag är precis färdig!

Farmor hjälpte mig med det för hon har nämligen träffat John F Kennedy - skakat hand med honom också!

Innan han dog då, höhö.

Är sjukt nöjd med arbetet! Håller mina tummar att jag får mvg, för isf har jag det i betyget sen. Skulle se fint ut
tycker jag!

Imon och på onsdag ska jag råplugga biologi också så får jag hoppas på mvg där med. Får väl se, som det är just
nu ser det inte särskilt ljust ut att ens få G på provet. Jaja. Det löser sig!
En bild på farmor Sue! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0