Hallåkompisar.

Idag har jag degat lite vid poolen. Sen stack jag till doktorn och nu har jag fått mina piller aaah :)

Ska strax traska iväg till gallerian och köpa ett par converse till mor min.

Ska köpa ett par öronhängen till mig själv också som jag såg igår.

Fan jag börjar längta hem nu. Fast mest efter att få träna!

Saknar gymmet haha :(

På fredag blir det hårdträning, jag ska ta Cassandras gym-oskuld då med!

Lär inte bli helt smärtfritt, höhöööö :D

Hoppas ni har haft en trevlig måndag i skolan och på jobbet, jag chillar vidare till på torsdag!




Här har ni en låt jag hörde igår när vi var på resturang. Lyssnade noga, fick ner låttexten sen googlade jag och vips fick jag fram låten! Äääälskar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0