Godmorgon Sverige godnatt USA

Tänkte bara visa bilder på nånting jag tycker är snyggt. Okej galet jäkla sexigt. Ray Bans Wayfarer.

Snyggare solglasögon på killar finns nog inte!

Bara en parantes sådär ! ;)

Ikväll har varit en såndär tung kväll. Inte pga kärlek eller nått sånt strunt utan annat skit.

Menmen orkar inte gå in på det, kan inte gå in på det heller fördendelen.

Imorgon ska jag göra något. Jag kan garantera er att jag har något planterat.

Plannerat menar jag. NEJ PLANERAT ska det stå.

Orkar bara inte gå upp och ändra ordet så det blir rättstavat.

JO!

Nu kom jag på det jag ska göra. Jag ska kolla på min syster när hon åker go-cart.

Sen ska jag nog shoppa lite. Varför inte liksom? :)

Godmorgon på er i Sverige förresten, halv sex är den hos er.

Här är klockan halv tolv, strax midnatt och jag bör sova nu.

Men det gör jag inte. Alla ni mänskliga gör det. Men inte jag!

Nä jag dreglar över killar med RAY BAN WAYFARER.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0