Fredagfredagfredag

Idag blir en bra dag! För den är redan bra. För jag mår bra! :) Visst mår ni också bra då? Höhöööööö.

Jag ska strax traska iväg till busshållplatsen. Hade sovmorgon idag, u n d e r b a r t !

Sen har jag bara tre lektioner idag! Iofs syslöjd, uschuschuschusch hatar det!!

Det är jäättekul att alla tjejer har mvg i det och jag knappt g! Haha :(

Aja man ska inte jämföra sig med andra! ;)

Det gick toppen på gymmet igår förresten! 13,5 km/h i 20 minuter waah!

Börjar komma närmare mitt mål nu! :) 14km/h i 20 min.

Ikväll ska jag träffa syster förresten! Gick inte igår. Lääängtar! :)

Såhär ser jag ut idag. Matchande strumpor ser ni!?!??! Ett litet steg för mänskligheten men ett litet steg för Amy.

Ursäkta dålig bildkvalité men jag har inte råd med en ny kamera heeeeheeee :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helsvarta och tunna strumpor är jättefint! Använd bara sånna är du snäll, haha!

2012-03-11 @ 10:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0