FilosofsmurfAmy

Okeej jag undrar en sak. Är ni långsinta? Förväntar mig inte att ni ska kommentera nu :< Gillar inte kommentarer det är läskigt.
Ah fast det hör inte till saken.

Det här med att vara långsint, jag förstår inte grejen. När man bråkar måste man ju kunna lägga diskussionen bakom sig för att gå vidare, annars kommer det bli ett steg fram och två steg bakåt liksom you get it huh?

Jag är inte den som är långsint, eller... Det beror på vad gäller.

Det var en gubbe som sa att jag började bli kraftig i somras. Jag började gråta då (True story.) Han bad om ursäkt och allt didär men jag kommer aaaaldrig lägga det bakom mig. NEVAH!

Fan stört hur en människa man inte känner kan påverka en på det viset bara av att säga en taskig kommentar.

Sådär nu har jag skrivit av mig liiite btw så FINNS DET EN RAS MED SVARTVITA KOSSOR SOM HAR VITA ÖRON.

Det är sensation! Kanske inte för er, men för mig. Ja okej godnatt då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0