Dag 5 - 6 sånger jag tycker om

1. Detsamma - Thomas Stenström
2. För en lång lång tid - Håkan Hellström
3. Animal - Miike Snow
4. When did your heart go missing? - Rooney
5. Skinny boy - Isak Strand
6. You always make me smile - Kyle Andrews

Där har ni några riiktigt bra låtar som ljuder ur mina hörlurar här rätt flitigt :)

Lär väl tröttna snart men då hittar jag andra låtar, naturens gång ni vet.



Hård är jag!



Tänkte berätta lite kvickt om min dag idag:

Shoppade som ett litet djur, badade och solade börjar få bränna men imon då jäävlar blir det inget shoppande förrens jag är brun!! Sen hyrde jag och syster tandemcykel, lägger upp bilder imon på det! Myys vare.

Sen shoppade jag lite mer, fast det orkar jag inte ta kort på!

Lyckades ringa bästavän på skype seriöst UNDERBART! Att se henne iih :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0