Dag 3 - 8 saker som irriterar mig

1. Bekräftelsehoror.. Alltså visst lite diskret men det här med ''Gilla så skriver jag i din logg IG, G, VG eller MVG'' Seriöst om man gillar det så har man sjuka bekräftelsebehov!
2. Personer som lägger upp en sån status, mår du bra av att sitta där och dömma människors utseende? HÄÄ?
3. Att jag bryr mig för mycket om småsaker, tar en jäkla energi.
4. Tysta människor. Blä otrevligt att inte svara när man pratar med en!!
5. Att jag inte lyckats hitta nån bra klänning till Baif-Galan, har lite tid på mig fortfarande tack o lov :)
6. Människor som inte kan säga nej.
7. När någon går in i mitt rum och sen när den går inte stänger dörren.
8. Tjejer som tar det personligt när man tacklar till personen på fotbollsplan.


Woopa där har ni åtta saker, det var svårt att komma på!

Tror inte jag är särskilt lättirriterad :) Förrutom på mami på morgonen hihi.




En bild på Bergkvara. Undrar hur många mil det är dit från där jag är nu?

Lagom många.

Lite läskigt känns så himla random ställe att bo på när man befinner sig här.

.______.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0