Dag 10 - 1 person jag litar på

Det här inlägget är till en väldigt speciell person... Jag tänker på dig Cassandra ;) (Hoppas du kan koppla vilken film det är ifrån!)

Cassandra kan jag lita på för hon är sådär ninjaawesomeuturdennavärldengrymochroligochfantastisk!!!!!!!!!!!!!

Hon är min bästaste vän :)

Det är liksom som att jag är ketchupen och hon är korven, jag är bananen och hon är jordnötssmöret, jag är högerstrumpan hon är vänsterstrumpan, jag är rakhyveln och hon är raklöddret, jag är balsam hon är vinäger, jag är en tiger hon är min mormor, jag är en enhörning hon är en sten, jag är ett moln hon är jultomten, jag är Micke hon är Molle, jag är nasse hon är nalle puh, jag är raven hon är chelsea, jag är snygg hon är ful, fast det hör ju inte hit, nee skoja bara :D

Aaah men nu vet ni det!

Och nu kommer lite bilder...... och när ni kollar på dom MÅSTE ni lyssna på den HÄR låten. Annars får ni inte rätt sinnesstämning!!!!!!!!!!!!



















































För er som orkade skrolla ner hit väntar en rolig grej. Nämligen lite fakta om Cassandra håhå nu blir du nervös va stumpan! ;)

1. Hon har jäääääääääättelent ansikte. Hela hennes ansikte är som en liten len rumpa =)
2. Hon ser det fina hos allt och alla. Tillochmed i fult ser hon nått fint, hon är så rar den där bruden. :*
3. Hon har ingen lilltånagel. Den finns bara inte.
4. Hon ääälskar c-filmer. Alltså sånnar där med riktig fetingdålig humor. T.e.x vampyrer suger.
5. Hon tittar på Kendra och Hollys world och Kim Kardashian programmen, realityprogrammen alltsåå...
6. Hon har en pojkvän som heter Andreas :D
7. Hon är otroligt morgontrött, inte kul o vakna upp bredvid henne för jag är alltid en solstråle på morronen ;D
8. Hennes humor är out of this world!
9. Hon är otroligt musikalisk, sjunger som en guuud!!!!
10. Hon är även konstnärlig och målar jääääääääättefint!! Jättejättejättejätte fint!

Här har ni lite bilder på vad hon har målat!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0