Bidra med 50 kr till rosa bandet - kostar dig ingenting!

Jag länkar nu detta företag och deras insamling, för om jag gör det så skänker dom själva 50 kr till deras insamling till Rosa Bandet. Det kostar ingenting för mig men jag sprider detta vidare för att det då skänks 50 kr till Rosa Bandet och Cancerfonden. Sprid gärna detta vidare du också!

Det är det HÄR företaget som hjälper till och stödjer rosa bandet.

Sjukt bra!

Om du också vill länka i ett inlägg på din blogg och genom det bidra med 50 kr till Rosa Bandet Cancerfonden kan du göra det genom att kopiera det jag skrivit och sedan länka till inlägget i kommentarsfältet till DETTA inlägget.

Woopa nu har jag varit duktigt, skrev själv faktiskt. Men kopiera gärna om ni inte orkar skriva!

Over and out / Amy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0