Berättelsen om skorna



Skorna på bilden. Rättare sagt drömskorna på bilden ni ser, var inte det lättaste jag varit med om!

Började med att jag, syster, farmor och Jackie. Jackie är vår granne här i USA jag älskar henne och hon är som min andra farmor.

Iallafall, vi åkte för att köpa skor till min drömoutfit jag har hittat till Baifs årsfest, eller baifgala som det nu heter.

Gick i varje affär tillslut hittade jag dem på bilden och de var bekväma o snygga och jag blev käär.

Men vi hade en butik kvar att gå till så vi tänkte att vi lägger undan skorna en halvtimme och kommer tillbaka om jag inte hittar några bättre någon annanstans.

Givetvis hittar jag inte ett bättre par så vi går tillbaka.

DÅ säger den där gravida kvinnan i kassan att dom ställt tillbaka skorna, och att en annan tjej lagt undan dem nu.

Det blir vääärsta bråket om att vi var där först o.s.v.

Farmor och Jackie, är då inte att leka med!

Fan aldrig sett något roligare haha reta inte upp dessa tanter säger jag bara.

Slutade med att jag fick skorna och nu är jag riktigt jävla taggad till årsfesten!

Tänker dock inte visa vad jag ska ha på mig, det får ni se :D




En suddig bild på mina tax-ben i skorna :)

Nu ska vi ut och äta middag och senare ikväll kommer Cilla woopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0