Apartamento

Okej jag antar att ni har kopplat att jag är i Usa just nu?

Tänkte lägga upp lite bilder på hur jag bor när jag är här, bara för att liksom :)




Byggnaden ser ut som så på bilden. Vi bor alltså i en lägenhet.



Det är två sovrum. Det här är det lite ''dassigare'' okej, det är sjukt fint men har ingen TV. Såå där sover pappa! ;)



Det här är det andra sovrummet. Vi har utsikt över sjön som vi bor precis vid där. Så. Galet. Jäkla. Underbart. Fint!!
Särskilt på kvällen, ni skulle bara se :)
Sängarna är king-size också förövrigt. Sover som en queen i dem!




Vi har ett kök också! Som ser ut som på bilen. Farmor fick renovera hela skiten efter att stormen Catrina haft sönder allt här. Det var översvämning och taket på lägenheten flög bort samt ett glasfönster flög iväg.



Utsikt över sjön. Man kan inte bada i den, eller kan kan man väl men den är galet ofräsch. Här om dagen så gick vår granne ner och hällde nått i den, Steffi frågade artigt på engelska vad han gjorde. Han ba '' Eeeh... Slänger ut matrester'' Haha vafan?!
Bakom poolen ser ni lite båtar. Dem tillhör yachtklubben. Yachts är väääärsta lyxbåtarna! Vi får gå dit och bada i deras pool om vi vill för farmors granne är medlem där. Typ. Så det är där alla karlar med cashen hänger om ni letar efter nån sån tjejer!




Utsikten från vår balkong. Den här bilden är tagen när vädret inte var på topp. Men jag älskar det ändå!
Farfar gjorde också det, och lät därför sin aska spridas här i denna sjön. :)




Balkongen.



Vardagsrummet. Jao!



Matbordet. Japp spana in mina bilringar eeextra noga nu när ni får chansen. Vackert :)


Sådäär vi har två badrum med men ville inte lägga upp bilder på dem för jaa känns lite sådär haha men de är fräscha och fina! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0