You wont shine the same way twice

Undra hur många blandningar av känslor det finns.. Jag har känt massa nya känslor under det gångna året, sånna som jag inte finner ord till. Det är underligt minsann!

Idag har jag chillat, var i skolan. Inte det roligaste...

Sedan vart de fotbollsträning, DET är de roligaste! Älskarälskarälskarälskarälskar fotboll.. Mmm, finns inget bättre!

Imon är det DM-match med f17. Fina grejer de.

Frida va inne och lånade mitt spotifypremium idag, men det är lugnt! Och ännu mera lugnt eftersom hon gjorde en asgrym spellista till mig :D Hihihi fin vänskap didär!




Klicka på bilden så kommer ni till Priiix blogg som är nyfixad och tjugosjugånger finare än min!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hihihhi du är en goooooof ! Och jag kommer sno ditt premium för alltid hihihihi :d

2011-05-04 @ 06:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0