Vérité

Du går med blicken vänd kan du ha sett mig än Någon borde byta stad för nu kommer allt tillbaks

allt som var du och jag aldrig, aldrig kommer allt tillbaks

I samma låga skor och leendet du log Såhär kan det inte va Såhär kan det inte va Bjuder på cigg igen men nu så fienden Säger att allt är bra Hur fan kan du spela glad

Gick omkring i ditt kvarter tills det blev för kallt
tänkte ut en dialog mellan oss och allt
lampan släcktes i din hall och jag gick hem igen
för har inte glömt vad du, har inte glömt vad du gjort
vad du gjort

Veronica Maggio




Kommentarer
Postat av: Maria

Jag snor denna bilden till facebook-sidan "Bergkvara in our hearts"

2011-05-24 @ 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0