Satan i gatan

Vinst! 6-1, riktigt roligt att spela! Men jag va lite nervös, eller osäker.. Kan bero på att jag fick spela back vilket som sagt är det  värsta jag vet, men Tina envisas med att jag ska spela där så de är bara sett se glad ut! Va jävligt kul ändå :D

Gjorde en assist iallafall (y)

Och började från start, asnice

Imon ska jag OCH VICKAN(!!!) spela gymnasiecupen med CIS. Haha Jullan som frågade om jag ville va med, visstvisst allt för att slippa skolan, och bästa är väl att skippa skolan för att spela fotboll? Nöjd tjejja är jag minsann!

Annars hade det varit utedag imon, sitta och kolla på kossor på en bondgård är väl inte nr 1 på vad jag helst gör ;)

Jaja, nu ska jag läsa min bok och somna!

Godnatt hoppas ni har haft en bra dag :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0