Mr Pitiful

Jag är väldigt glad att Frida gjort en fiin spellista till mig, du FÅR låna mitt spotify IBLAND om du fortsätter lägga till brabra låtar! ;)

Igår sjösattes min fina rosa militärfärgade kanot Edward för första gången i år, ooh så fint!

Paddlade i solnedgången in i skogen, spelade fotboll och kubb i solnedgången också riktigt jävla fin fredagkväll!

Vickan och jag va beest!

Kollade eckliga skräckfilmer med, fast jag hade redan sett båda sjutton gånger så jag var inte det minsta rädd! ;)

The Orphan och Boogeyman 2, mina favoriter!

Anyways nu har Olooof och Vickaaaan begett sig för o ta bussen hem, eller de är nog hemma nu men skitsamma! :d

Idag blir det kalas för min kära asssssnygga kusin Irma som fyller arton, fast inte än men iallafall ska fira henne idag!

Ska fixa simkortet till iPhonen så jag har kvar mitt gamla nummer yeah :D

Pusssssssssssssss people ha en bra dag!










FINA VÄNNER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0