Kort inlägg

För jag orkar inte skriva långt. Har stängt av mobilen förövrigt, men lär väl starta den inom kort. Min självkontroll är obefintlig :(

Idag var det första dagen sedan lovet, jag va inte lite seg asså! Uscha..

Menmen, kom hem och hade en asgrym fotbollsträning att se fram emot.

Blev lite nere på slutet vet inte riktigt varför, men sånna stunder kommer och går!

Nu har jag köpt spotify premium och jag älskar ljudet av INGEN reklam!!

Underbart. Imon är det fotbollsträning, på onsdag DM-match och på torsdag träning igen.

Undra vad jag skulle fylla allt tomrum med om jag inte hade fotbollen? Sjukt vad tid man lägger ner på det alltså.

Alltid något att se fram emot!

Lite dåligt med nytagna bilder men hittade denna bilden när jag googlade mitt namn, ja jag hade tråkigt, så njuuut



Passar jag bättre i blått eller? Ne jag vet inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0