In the morning it will be ok

Tjenis!

Har precis ätit jordgubbar doppade i mintchoklad, jag vet vad jag gillar minsann! ;)

Har varit i skolan wiho va med Filiip hela dagen mm kulkul, fast min främsta prestation var att jag klarade banan på iPhone spelet som jag inte vet vad det heter. Hade fan inte kunnat somna inatt annars ;(

Det har varit en bra dag idag iallafall, kommer strax bli bättre!

Ska iväg och möta Bästa Vickan och Olof och Calle, så blir det umgås med dem ikväll :d

Ska förmodligen sjösätta Edward iih!!

Oh förresten spelade match igår med U-laget. Mötte det där Ölandslaget med bara massa äldra IfkKalmar spelare ååh vad hette dom?! ;( Högsrum TROR jag!!

Förlust 2-4 menmen, andra halvlek vann vi ju med 2-0 egentligen, lite synd att vi inte spelade lika bra i första!

Min iPhone har låste sig förresten!!!!!!!!!!!!!! :( Åh.








Maia gjorde en fin fläta på mig med hihi sötnos! :D

Kommentarer
Postat av: maia

^^ :D (Y)

2011-05-21 @ 12:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0