Atombomb

Torsdag; spelat cup för CIS, gick inte bra haha men skönt o slippa skolan! Nätade iallafall wiho.

Stack hem, sov sen vart de fotbollsträning! Kommer hädanefter träna med U-laget varje torsdag känner jag mmm!!

Aja nu har jag ätit och har cpont i magen, plus diverse andra ställen har dratt på mig massa smällar de senaste dagarna.

Vaden är helt uppsvullen, min vänsterfot har jag haft ont i sedan länge nu och mitt knä är också lite småsvullet... Plus blåmärken lite här och där, menmen jag ska inte klaga! ;)

För vet niiiiii? Jag har fått Reeses idag, vilket är det allra godaste godiset i hela världen!! :D




Finns att köpa på utländska avdelningen på City Gross, seriöst ni måste smaka det är bättre än allt det fina här i världen! (Utom min mamma och fotboll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0