You could (are) happy !

Jag orkar inte berätta om min dag, vem bryr sig om vilka lektioner jag haft egentligen? ._.

Är inte på supertoppenawesomeWIHOhumör idag, har tränat konditionsträning rätt mycket denna vintern men känner verkligen ingen förbättring, snarare tvärtom! Får paniiiiiiiiiiiik

Körde träningsmatch idag med flicklaget i Ifk Kalmar, vann med 4-1. Gjorde tre mål men alltså fucking skitkramp i fötterna jag får kan inte spela bra alls åååh blir lessen !! :(

Det är desperate housewives nu, jag borde kolla på det men jag orkar inte!




För att besvara denna frågan(frågorna?) såhär några dagar i efterhand så har jag köpt solglasögonen på Q8 hahaha! Sjukt snygga ändå tycker jag!
Reflektion <3

Snow patrol - You could be happy

Förstår inte varför jag lyssnar på den låten, finfin dock minnen assoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0