Yeaaaaaaaaaah

Idag hade jag spanskaäckelglostest. Gick inte bra haha! Menmen, hade So-prob direkt efter så får hoppas det gick bättre!

Följde med Jesperrn hem och stack strax där på tillbaks till skolan för utvecklingssamtal!

Väl på allt jag är en duktig skolelev. Håhåjaja!

Kom hem, gjorde en sak som Frida Fridelid ska få imon eftersom jag och mina kära gamla vänner ska fira henne!

Middag hos broder Jakob med de bästa. Lär bli trevligt!

På lördag blir det Baif match för hela slanten!

Finns inget bättre att kolla på alltså.

På söndag har även jag match, möter Madesjös B-lag.

Vi vann med 5-1 igår, så jävla gött!

Iallafall måste jag gå ner till nedervåningen och pyssla med sen sak nuuuu!

Hoppas Fillans träning med Norra Tång gick bra och att hon gör hattrick mot Smedby på söndag hihi
Kram och godnatt!




Bild för o täcka tomrum...........

Btw, min moder är så attsingens bra iiiiiiih så bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0