We must embrace our pain and burn it as fuel for our journey

När jag vaknade nyss kändes det som att någon hade huggt mig med en kniv eller nåt.

Bah världens värsta dröm jag hade! Bläbläblä usch.

Funderade starkt på att bara lägga mig ner och gråta men NÄHÄ, mitt nyårslöfte är att inte lipa i år! Har klarat det än så länge mahah stenhård! Förrutom när jag grät till one tree hill när Nathan och Haley gjorde slut men det gills inte (a)

Anyways. Det där citatet passade rätt bra in då iaf. " We must embrace our pain and burn it as fuel for our journey "

Älskar det! Någon gång i livet ska jag tatuera in det.

Jaja, nu ska jag till skolan. Farväl!




JAG VILL TILL FLORIDA OCH BADA I POLEN! :(

Menmen, skolan är ju ganska rolig den med ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0