Unreachable eller hur man stavar det

Jag har stängt av min mobil!

Tycker inte om att va kontaktbar 24/7 så jävla äckligt ju :(

Ingen mer stress!!

Har mått pissdåligt över att ha en mobil de senaste månaderna tänker typ "Gah vem som helst kan ringa mig och smsa men INGEN gör det omg wahwah" Det är inte alls något fel på mig! ;)

Nae men fan vad skönt det känns. Om jag vill snacka med någon är det bara att ringa, via hemtelefonen, oldschool!

Anyways. Fick tillbaka engelska uppsatsen idag, fick mvg, asnice :d

Idag var en dålig dag. Iaf början på den. Men Fillan och Cassandra, MINA FAVORITER, fick mig på bra humör. Ni är guldvärda!! Trots att ni inte läser min blogg. Hmpft.

Har precis gått/sprungit Ragnabo och tagit en dusch. Nu blir det studera fysik FAN VA KUL!





Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG LÄSER DIN BLOGG / fillan

2011-03-01 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0