Saker ni inte vet om mig. Kanske?

  • Min säng är min favoritplats ♥
  • Jaaag är 1,62 OCH EN HALV nu mera mahaha
  • Jag ser fram emot att gå till skolan haha, faktiskt!
  • Jag vill inte ha ett förhållande!!
  • Min favorit-kroppsdel på mig själv är mina tummar hahahaha!
  • Jag fick veta igår att jag är reserv i smålandslaget.....................
  • Jag är less på hela smålandslagsgrejen, är trött på att va med, åka ut, va med, åka ut. Tär lite granna på psyket!
  • Jag lyssnar alltid på RnB när jag pluggar, trots att jag inte tycket om det ._.
  • Choklad är min värsta fiende!
  • Jag vill tatuera mig
  • Cassandra och Fillan betyder mer för mig än vad dom vet hihihi
  • Min nr1 place I want to visit är Australien
  • Jag har inte gråtit i år.
  • Jag rakade bara ena benet innan när jag badade för jag orkade inte göra det andra haha!
Nu orkar jag inte komma på mer. Men oerhört intressant va? Jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0