Ridin solo

Idag var jag i skolan, hände inget speciellt alls. Lämnade in hemkunskapshemskrivningen! Niceness..

Drog in till stan och fick massage av Nina, så jäävla skönt :D

Åt foccacia på cafét sen med Felizia och hennes mormor, trevligttrevligt!

Nu är jag hemma och morfar ringde nyss om ett pris som jag lyckats rekommendera en person som ska få,

den personen kommer få ett stipendium nu tack var MIG hihihi säger inte vem än dock! ;)

Ajaaa, nu blir det plugga historia och sen kolla Desperate Housewives!




Köpt nya solglasögon med, jag gillar deeeem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga solglasögon! :D



vart har du köpt dom?

2011-03-25 @ 15:34:54
Postat av: Anonym

snygga solglasögon:d

vart har du köpt dom?

2011-03-25 @ 16:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0