Pretty woman

Ska sammanfatta allt jag har på hjärtat nu lite fort för jag har bara tio minuters batteri kvar och jag orkar inte gå ner och hämta laddaren haha!

I helgen va på jag på smålandslagsläger. Gick hyfsat TROR jag. Fick spela back dock när vi hade match, gick inte bra asså!

Aja nu ska jag sova och hmm måste avsluta för nu dök det upp en sån där ruta där det stod svagt batteri igen, waah blir stressad vafan haha!

Kollade på Pretty Woman igår för första gången, herrejesus vilken bra film! Richard Gere är sjukt sexig i den filmen med haha ni måååste kolla!!

Ikväll har jag tränat och inte gjort så mycket mer. Här pluggar vi inte i onödan! ;)

Förresten fick jag asmycket skäll idag av en dum lärare.. Inte okej!

Skrek som fan på mig för att jag kom två minuter för sent! Mamma hade tillomed mejlat min mentor och berättat varför :(

Ajaaaa. Godnatt mina vänner!




KOLLA VILKEN SEXIG BLICK HAN HAR!!

*dregel*

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja du...den filmen har man sett ett antal gånger :)

2011-03-14 @ 22:14:52
Postat av: Amy

Ja det där lär definitivt inte va sista gången jag ser den kan jag ju säga! :D

2011-03-14 @ 22:23:19
URL: http://amythomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0