If I could turn back time

Ja, jo. Är hemma från skolan idag. Kände jag behövde det, hade inte kunnat fokusera i skolan ändååå!

Min mamma är den mest förstående kvinnan i världen, så beundransvärd! Så ni vet, hihi!

Jag har iallafall städat mitt rum nu, det är fint och fräscht! Länge sen det var så nu. Brukar bara städa när jag ska få fint besök, menmen undantag finns väl alltid haha.

Btw, så kom jag o tänka på vad många filmer som man blir inspirerad av eller som ger intryck.

Jag kommer ihåg när jag va liten och såg What's love got to do with it, den filmen som är baserad på Tina Turners liv.

Efter det var jag helt tokig i Tina Turner haha!

Sen såg jag filmen Honey med Jessica Alba och då ville jag börja dansa!

Sen blev det Karate Kid och helt plötsligt ville man börja med det.

Fast till slut såg jag filmen Goal och då blev jag sjukt pepp på fotboll hihi, tur var väl det!

Aja, just nu sitter jag och laddar hem massa musik till mamma som hon kan ha på gymmet.

Helt stört vad mor min är vältränad!

Tänkte göra en smoothie till henne med, känner mig lite extra kärleksfull idag!


Alive with the glory of love - Say Anything

Vilka flashbacks jag får från förra året när jag hör den låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0