Happy girl

Just nu är jag väldigt glad!

Livet leker MED mig idag :D

Eller snarare ikväll! Har tränat precis, gick hyfsat. Men det var roooligt!

Träning med p96 imon, på fredag ska jag köpa ny kamera (WIHO satans lycka!!!) På lördag blir det gymmet med kusinkusin, söndag match och sen nästa vecka PRAO HOS KALMAR FF!!

Fast innan jag kan springa runt och tjoa av glädje måste jag lära mig tjugo spanska glosor så det tänker jag spendera resten av kvällen med!

Dessutom har jag köpt tre blusar som är väldigt lika den jag har på min profilbild på fb ni SOM VET. Aaa fan gick in på bikbok för att värma mig och kom ut med dem istället. Fast jag är nöjd, sjukt billigt vare så kunde inte tacka nej liksom ;)

Tina sa att det var väldigt troooligt att jag är med på nästa smålandslagsläger, att de ringer in mig alltså.

Me like me like alot :D




Denna kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0