Gilla/ogilla

Tänkte ta en sådan där lista bara för att alla andra gör det!

Saker att gilla nuförtiden!....

  • Fotbollsträning! Då finns det alltid något att se fram emot hihi.
  • Foccacias, skulle prova på nått nytt på cafét i staoon, valde Foccacia för jag är så exotisk! Sjukt gott var det iallafall haha.
  • Converse, våren är här! Och jag har nya vita fräsha converse. Har även ett par blå jag fick i julklapp, så vackört.
  • Konstgrääääs. Vilken skillnad från malmen jävla dröm är det alltså haha :D
Saker att ogilla........

  • Alltså jag stör mig på tysta tjejer, det känns så oartigt att knappt hälsa, gaah blir irriterad!! :(
  • När man får skäll som saotan av en lärare för att man kom en minut försenad...........
  • Att jag inte vet om jag kommer med i Smålandslaget i Loverslund, har verkligen ingen aning!
  • Skolmaten. Behöver jag säga mer?

Älskar mina converse hihi. Lila och gröna vill jag ha också sen är jag nöjd :D

Då blir det låga converse istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0