Don't hesitate

Har inte uppdaterat på länge, förlåt Danne! Jag vet hur mycket du älskar min blogg ;) Haha!

Igår tittade jag på Baifs första träningsmatch, förlust 3-2. Menmen, Emil var ju inte med så får hoppas det var orsaken hihi.

Efter det bowlade jag med Baif, jättekul att träffa alla Baifare igen! :D

Träffade Björn med, superkul! Han är för go asså :D

Och jag strikade när den där oranga fula kornen var i mitten så jag fick presentkort på bowlinghallen bara för det mahah yeah! :D

Riktigt trevligt var det iallafall!

Idag har jag tränat, fan steg upp vid åtta och drog in till Fredrik Skans, frukansvärt tidigt måste jag säga!

Men riktigt gott o träna. Sen fikade jag på stan med Ebba och Mamma. Underbart!

Köpte en stilig everest-jacka till mig, nöjd är jag minsann!

På tisdag ska mor min köpa en ipod till mig då blir jag ännu lyckligare :D

Ajaaaa, nu ska jag lägga över musik till mammas ipod för jag är en sådan duktigt dotter.

Sen blir det traska över till Jesper bara så jag får en anledning att använda min nya jacka haha :D




Ture är den sötaste killen som finns tycker jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0