Det är inte okej!

Att iPoden inte fungerar när man precis har fått den, jävla kinesiska skit!!!!!!!!!! :(

Fast tror inte det är kinesiskt men iallafall grrr, ska skälla ut pojken på mediamarkt !! D:

Fan vad olycklig man blev pga det :(

IDAG har jag iallafall tränat på gymmet, kom hem, åt en semla och gjorde dom satans 75 sit-upsen jag måste göra varje dag, SEN spelade jag fotbolls med Jesper. Hagaborg är riktigt fint alltså!

Anyways. Nu har jag snott pappas dator hihi han sover (a)

Så då kan jag ladda hem låtar som jag tråkigt nog får lägga över på min mobil ist för den fina creative mp3n :(

Vad är skillnaden på ipod och mp3 förresten? Jag vet ifan vad det är jag har!




Ja, jag tycker om rosa mössor (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0