Träningsväääärk

Hemma från gymmet. Sprang och körde styrka idag igen. Fasen vad det känns i kroppen nu!

Har precis ätit lite choklad. Mycketmycketgott!

Desperate Housewive Season 4 har jag precis tankat hem. Så blir till o glo på det nu när det är så dåligt väder ute.

Ikväll blir det grilla med Josse, Moa, Anna, Frida, Jakob och Amanda.
(Gud vad många vänner jag har.)

Hahah!

Imon ska jag upp med tuppen och plocka jordgubbar med mamma och kusin Ebba. M Y S I G T

Längtar redan efter fotbollsträningen imon dock hihi.

På tisdag ska jag till Växjö och spela U17-DM. Jajamen. Fina potäter.




En bild från skolavslutningen. Det ser ut som att jag är typ en och en halv meter lång?!

Och att jag står bredvid Kalle hjälper väl inte direkt haha ;)

Menmen, jag har typ taxben såå får väl acceptera det! Haha, liten men kvick vettni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0