Tjenare mannen

Hur e läget?

Jag mår fiiint. Igår sov jag i Karlskrona, var ute och sprang där med. Fan Karlskronas uppförsbackar är inte o leka med asså! ;)

Jag har påbörjat mitt nyttiga liv btw. Har vart nyttig i två hela dagar! Dock är inte denna dagen slut än men jaja, jag klarar det!

Har vart ute o sprungit tre dagar i rad med, hatar när man inte har fotbollsträning! :(

Men om ni ska ut o springa gör som jag o spring vid typ elva halv tolv på natten, det är perfekt väder då! :D

Anyways. Idag ska jag leka med Cassandra som kommit hem från Tyskland!! :D:D :D :D :d

Saknat ihjäl mmmmiggggggg.

Två fotbollsträningar ikväll med. It's gonna be a good day.

Ska fixa spotifypremium ikväll med när jag ändå är i staon, går att köpa spotify koder på seveneleven bland annat om ni inte vill betala över nätet o sååå!




Hon är så snygg min vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0