Reaching forward

Heej ska bara uppdatera lite om veckan och matcher och allt!

I måndags vart de skola som vanligt o träning. Sen vart de match på tisdag, gjorde två mål, första i U-laget! :D

Sen träning onsdag, match idag. Vinst, 14-0! G A L E T

Gjorde sju mål och en assist. Ett mål första halvlek sex stycken i andra, vad fan hände där?

Haha kulkul.

Imon sover min fina kusin över hos mig, efter träningen då såklart ;)  Missar aldrig en träning.

På lördag kanske man ska åka o se BAIF? I Västervik, fast tror inte jag orkar :$

Leka med Vickan skall jag göra också. Loveyou duktiga fotbollsspelare :D D

Söndag match igen, kötta på som vanligt!

Hoppas ni hare bra i det dåliga vädret. Men det blir bättre tider










Ja vad händer i skolan i dessa tider egentligen?

Betygen är satta så då sysselsätter vi hos med annat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0